Kategori:

Blog

Web tasarım, dijital pazarlama ve yaratıcı tasarım hizmetlerinde uzman bir dijital ajans olarak, blog sayfamızda size sektördeki en güncel bilgileri ve stratejileri sunuyoruz yetmiyor, felsefe, psikolji ve genel kultur paylasimlarimizla size her alanda destek olmaya calisiyoruz.

E-Ticaret Pazarlaması Nasıl Yapılmalıdır?

E-Ticaret Pazarlaması: Kapsamlı Bir Rehber Bu yazımız, e-ticaret sektöründe faaliyet gösteren veya bu sektöre ilgi duyan girişimciler ve pazarlama profesyonelleri için hazırlanmıştır. E-ticaret pazarlamasının temel unsurlarını, reklam stratejilerini, SEO optimizasyonunu, web sitesi yönetimini, sosyal medya çalışmalarını ve A/B testlerini ayrıntılı olarak inceleyeceğiz. Ayrıca, çok değişkenli testlerin kullanımını ve başarılı bir e-ticaret pazarlama stratejisi oluşturmanın püf...

WordPress’te Hangi Durumda Kategori Açmalı Hangi Durumda Etiket Kullanmalıyım?

Farzedelim ki siz mutfak eşyaları alım satımı yapan İstoç’ta bir firmasınız. WordPress ile bir web tasarımı yapmaya çalışıyorsunuz. Bazı yerlerden destek aldınız, kurslara katıldınız belki, wordpress ile site kurabildiniz. Seo/Sem nedir? Google Ads Nedir? Bunlar da cepte. Fakat wordpress ile web sitesi kurarken kategoriyi nerede kullanacağım, etiketi nerede kullanacağım dediniz mi? İşte tam bu esnada...

Başarılı Bir E-Ticaret Fotoğrafı Nasıl Çekilir?

E-ticaret, günümüz dünyasının en fazla hacme sahip alanıdır. Bu alanda müşterilerin en çok önemsediği şeylerden biri şüphesiz E-ticaret fotoğraflarıdır. Müşteriler, ürünleri fiziksel olarak görmedikleri için alışveriş yaparken yalnızca fotoğraflarına bakarlar; bu yüzden fotoğrafların kusursuza yakın olması gerekmektedir. Peki, başarılı bir e-ticaret fotoğrafı nasıl çekilir? İşte cevabı:   1.Aydınlatma Başarılı E-ticaret fotoğrafı için en önemli ve ilk...
E-kitap yayınlatma ve editörlük

Ne zamandır ertelediğiniz bir hikaye kitabı var mı aklınızda?

Başlamak istediğimiz birkaç hikaye kitabı var aklımızda. Gitmek istediğimiz bolca yeni yer. Başlamak istediğimiz yeni işler, belki de sadece gelir elde etmek istiyoruz ve geleceğimiz için yatırım yapmaya çalışıyoruz. Ya bugün kaybedilenler? Bugün gerçekten üretemediklerimiz neredeler? Bolca şey istemek yerine, ya yapmalı ya da yapmaktan vazgeçmeli. Bolca hayaller yerine, en azından birkaç gerçeğe odaklanabilmeli. 1.Gerçek...

Başarısızlıkla ilgili bir kitap yazsan ve hiç satmazsa bu bir başarı mıdır?

Genellikle hepimizin istediği şeydir başarılı olmak, gelir eden veya çok yararlı olan, meşhur olan bir projeye sahip olmak. Sağlam bir girişim kurmak hepimizin istediği değil midir? Fakat bunun aşırı rahat bir hayal olduğunu söylesem? Ve bu isteğin, bu hayalin size başarı getiremeyeceğini söylesem? Başarısızlıkla ilgili bir kitap yazsak ve hiç satmazsa bu yine de bir...

Squid Game Örneğinden Gerilla Pazarlama Dersleri

Squid Game örneğinden yola çıkarak pazarlamacılar için gerilla pazarlama dersleri. Buradan neler öğrenebiliriz?
Hayal kurmak ve Teknoloji

Kurumsal Yaratıcılık İkliminizi Ölçmek İşinizi İleriye Taşıyabilir

Yaratıcı işler; iyi bir hayal gücüyle beslenir özgün bir formla şekillendirilir. Teknik beceriler ve iyi ifade yeteneği ile harmanlanır. En sonunda kitlelere anlamlı bir bütün halinde sunulur. Hayal kurarak geliştirilen işler fark yaratır. Siz de fark yaratmak istiyorsanız ve yaratıcı yönünüzü besleyerek kurumunuza özgün bir kimlik kazandırmak istiyorsanız bugün bizimle iletişime geçebilirsiniz.
Daralan Kariyer Basamakları mı? Yoksa bakış açımız mı?

Daralan Kariyer Basamakları mı? Yoksa bakış açımız mı?

Megaloman insanlar karşısındaki insanın özgüvenli durmasını istemez ancak bundan da beslenirler mesela bunu öğrendim! Çünkü onlar karşısında güçlü duran kişiyi kendileri yarattığını düşünürler ve bundan keyif alırlar. Sizi daha fazla aşağıya çekecek stratejiler geliştirirler. Bu yüzden bunları hissederseniz eğer oradan koşarak uzaklaşın ve Lunaboost’ta sizin için her zaman bir yer olduğunu bilin! Gelin beraber daha...
1 2