Uzun Yazılar mı Kısa yazılar mı SEO için daha Önemli?

Oldukça kesin şekilde söyleyebileceğimiz bir şey var: arama motorları, güncel ve etkileşimi yüksek web sitelerine şans verir. Günden günde bu web sitesini tanıması ve web sitesiyle bağ kurması, ancak web sitesinin yeni insanlara ulaşma olasılığı yüksek olmasıyla ilgilidir. Bu da web sitesinin içerik anlamında zengin olmasıyla çok ilişkilidir.

SEO’da hem uzun, hem kısa yazı önemli. Uzun, detaylı bilgi sunar. Kısa, hızlı ve özlüdür. Önemli olan, içeriğin kalitesi ve kullanıcının ihtiyacıdır.

Eğer web siteniz insanlarla bağ kurabiliyorsa, web sitesinde bir çözüm var ise, bir şeyler bulunabiliyor, web sitesinde araştırma yapılabilebiliyor ise, web sitesinde güncel bilgiler bulunuyor ise, bu web sitesinin SEO‘ya uyumlu olduğunu gösterir. Zaten SEO demek arama motorları için web sitesi optimizasyonu demek değil midir? Dolayısıyla siz insanlarla bağ kuracak, güzel, yararlı bir web sitesi oluşturursanız, yazıların uzun ya da kısa olmasını düşünmemize gerek yoktur sonucu çıkar.

Kısa yazıların avantajları, uzun yazıların dezavantajları gibi şeylere değinip bu yazımızı bilerek uzatmaya çalışmayacağız. Seo hakkında çok sorulan şeylerden birine değinmek ve öğrendiğimiz şeyleri başkalarıyla paylaşım bizim açımızdan çok değerli olduğundan, yazımızı daha fazla uzatıp değerli vaktinizi çalmayacağız.

Fakat hazır bu sayfamızdasınız, size şu çok kritik durumu da açıklamalıyız. Maalesef Google Ads olmadan web sitesinin iyi bir duruma doğru hareketlenmesi epey zaman alabiliyor. Rekabetin fazla olmasından dolayı maalesef Google Ads ile beraber seo yapılması gerektiğini daima bilgilendiriyoruz. Neden maalesef, çünkü Google ads ekstra maliyet demektir.

İlgili Gönderiler